dinsdag 3 april 2012

Zal het doorgaan?

Op dit moment durf ik niet goed te zeggen of Quint donderdag wel geopereerd gaat worden. Hij is namelijk toch best wel snotterig met een flinke so2 dip tot 74 als gevolg vanavond. Hij heeft geen koorts dus dat mag geen beletsel zijn maar toch hij kijkt niet zo florissant uit zijn oogjes. Niet zo vreemd dat hij weer wat voller is want ik snuif en snif me ook te pletter, ik heb denk ik ook wel een beetje koorts maar ga het niet checken, op tijd naar bed en hopelijk morgen fitter. Heb de helft van de dag al in bed gelegen dus hoop wel te kunnen slapen straks, we zullen het zien. Verder hebben we geen idee of de high care vol ligt en er überhaupt wel een bed beschikbaar is, misschien moet ik voor de zekerheid toch even bellen morgenvroeg. Niet dat we daar met onze volgepakte citroen aankomen en we weer rechtsomkeert kunnen maken, laat het maar even afhangen van Quints conditie woensdagochtend of ik er een telefoontje aan waag.
Houd dit stukje dus even kort en waag me als ik me wat beter voel wel aan het hele verhaal van vandaag want heb al proestend niet stil gezeten.
Hoop z.s.m. een stukje te schrijven over de opname en ok dag, ligt een beetje aan het feit hoe alles verloopt. Op twitter en facebook laat ik het sowieso wel even weten.



4 opmerkingen:

Alide zei

Sterkte met jullie dappere manneke.
Hoop dat het allemaal door kan gaan en dat er dan weer een tijdje rust komt voor en bij jullie.
Ik hou het via fb wel in de gaten.
Kusssss uut Grunn

Anoniem zei

Heel veel sterkte!
We zijn in gedachten bij jullie!
Jan & José & kids

Anoniem zei

iig sterkte allemaal, we denken aan jullie!
liefs Renate, Bert en Carmen*

Petra zei

Veel succes! en sterkte vandaag en morgen!
Denk aan jullie
Petra