dinsdag 4 oktober 2011

Zieke en verwarde Quint

Och och de foto zegt genoeg van deze ochtend, het kereltje is ziek, verkouden,koorts, spugerig domweg niet fit. Erg charmant ziet hij er niet uit maar wel even lief als altijd, heerlijk tegen je aan liggen en kroelen. Verward keek Quint toen ik vanochtend terug van de kapper met een korte coupe. Ik had al een tijdje in gedachten dat ik van mijn al wat langere en steeds grijzer wordende haar af wilde ( waar zouden die grijzen toch steeds wegkomen) maar vanochtend was het dan zover en zou ik heen. Maar Quint gooide gisteren natuurlijk roet in het eten en ik kneep hem behoorlijk want de afspraak af zeggen wilde ik liever niet, verzetten zou ook pas kunnen naar een dag dat Quint weer thuis zou zijn na zijn logeerpartijtje omdat ik het niet in de war wilde brengen door met lang haar weg te brengen en met kort haar op te halen uit het kinderhospice. Maar gelukkig..........dankzij het PGB en de eigen regie die je daar door hebt kon ik lieve hulpen in schakelen. Vanochtend kon Janine gelukkig komen en vanmiddag Petra zodat ik ook nog even op school kon helpen als biebmoeder. Anders was deze dag Quint gewoon naar het EKJ gegaan en zodoende dat ik ook die afspraken plan. Maar zo zie je maar, ziek zijn en je hebt een probleem, je kunt niet zomaar de buurvrouw vragen om dan even op te komen passen. Maar goed, Quint vond het uiteindelijk maar raar toen ik terug kwam met een lok in mijn gezicht en geen haar in mijn nek en op de schouders, hij keek en bleef kijken naar het donkere boven mijn bril, het was schattig en je zag hem denken, tenminste dat denken wij dan!! Ik zal mijn blog foto moeten gaan veranderen dus want deze klopt niet meer, maar goed dat doe ik dan maar wanneer Quint weer terug is van het logeren volgende week donderdag en hij hopelijk ook weer fit uit kijkt. Dat hij uit logeren gaat was nog even een overdenking voor mij. Hem ziek wegbrengen morgen is niet mijn sterkste punt maar met het oog op donderdag ( knieoperatie Ard) wel beter. Gelukkig zeiden ze bij De Glind vanavond toen ik hen over advies van brengen belde dat Quint van harte welkom was omdat er geen duidelijke reden is waarom hij ziek is en geen kinderziekte onder de leden heeft zoals het nu lijkt. Dus morgenvroeg gaan mijn zusje en ik hem dan toch maar wegbrengen, manlief mag de auto nog 1 keer inpakken nu het nog kan en daarna zal ik het de komende tijd zelf zoveel mogelijk moeten doen, maar gelukkig weet ik dat nu nog met PGB de juiste verzorgers voor Quint kan inhuren en betalen en dat is voor nu toch wel heel erg fijn!

Geen opmerkingen: