woensdag 14 december 2016

Voor altijd 10 kaarsjes..........

En dan wil ik graag zoals elk jaar een blog schrijven over jouw oudejaarsdag..............maar die was dit jaar al eerder en komt nooit meer terug. De dag, 14 september dat je ons hoop gaf en tegelijkertijd liet weten dat het goed was...............maar dat zagen en voelden we pas een dag later op de 15e. Geen slingers, een bestelde taart of kadootjes die ingepakt klaar liggen dus ook geen foto's al zou ik nu nog een foto kunnen maken van je kleine woezelknuffel die ik je morgen op je graf breng of de lampjes die ik in je boompje hang.............tja het voelt zo ongelooflijk naar en verdrietig.
Ik sluip niet je slaapkamer in om je een dikke kus te geven en nog 1 en nog 1, nee...........je slaapkamer is stil!
Hoe moeten we deze dag, jouw verjaardag en vanaf nu af je geboortedag toch doorkomen..............ik weet het nog niet.....we moeten het gaan ervaren helaas. Mijn lieve lieve jongen.............voor altijd 10 jaar!

Geen opmerkingen: